giputxik

jueves, 25 de noviembre de 2010

GEHIAGO JAKITEKO

Gehiago jakin nahi baduzue, hona hemen guk informazioa aurkitzeko erabili ditugun iturriak:

http://www.berdintasuna.ehu.es/p234-content/eu/contenidos/normativa/planigualdad_leyigualdad/eu_leyigual/adjuntos/4-2005_Legea,_otsailaren_18koa.pdf

http://www.gestiopolis.com/economia/desarrollo-del-razonamiento-infantil.htm

http://www.hikhasi.com/artikulua/705

http://www.buruxkak.org/liburuak/213/rol_sexualak_eta_eredu_sozialak/pdfa_textu_eran.html
Publicado por giputxik en 13:32
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Etiquetas: Ainhoa Imaz, KASUA, Mikel Arteaga, Saioa Aranburu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Etiquetas

  • 1.Atala (9)
  • 2.Atala (10)
  • 3.Atala (10)
  • 5.Atala (7)
  • KASUA (9)

Seguidores

Archivo del blog

  • ▼  2010 (45)
    • ►  diciembre (7)
    • ▼  noviembre (19)
      • SARRERA
      • MAPA KONTZEPTUALA
      • ESKOLA MISTOETAN NESKAK ETA MUTILAK BERDIN TRATATZ...
      • EMAKUMEZKOEN ETA GIZONEZKOEN BERDINTASUN LEGEA (2005)
      • Zergaitik da heziketa banandua hobea? (Der Spiege...
      • 2.EKARPENA Eskola mistoetan sexismoa ematen den al...
      • 1. GALDERA: Eskola mixtoek hezkidetza bultzatu eta...
      • 1. EKARPENA: Eskola mistoan ikastearen abantailak
      • GEHIAGO JAKITEKO
      • AURKEZPENA
      • MAPA KONTZEPTUALA
      • Nola hobetu dezake irakasle batek haur baten autoe...
      • Nola eraiki daiteke autokonfiantza?
      • Adimen anitzen arabera, nola aldatzen da haur bate...
      • ERREPIKATZAILEEN GARAPEN PERTSONALA KLASEKIDEEKIN ...
      • AUTOESTIMA BAXUA DUEN IRAKASLE BATEK DUEN ERAGINA ...
      • Nolakoa den gizartearekin inongo harremanik gabe h...
      • ETORKIN BATEN GARAPEN PERTSONALA
      • GEHIAGO JAKITEKO
    • ►  octubre (19)

Datos personales

giputxik
Ver todo mi perfil
Tema Fantástico, S.A.. Imágenes del tema: merrymoonmary. Con la tecnología de Blogger.